Virtuaalireittien kehittäminen nousi esiin tarpeesta tuoda luonto- ja matkailuelämykset paremmin saavutettaviksi ja tuoda vaihtoehtoinen tapa kokea luontokohde. Lisäksi tavoitteena on ollut testata ja kokeilla erilaisia tapoja toteuttaa virtuaalista sisältöä luontoreiteistä.

Virtuaalireitit, 360-sisällöt, livestriimaukset ja immersiiviset teknologiat ovat nousseet tärkeiksi välineiksi palveluiden monipuolistamisessa. Niiden avulla voidaan lisätä saavutettavuutta, sillä asiakas voi kokea elämyksen ajasta ja paikasta riippumatta. Samalla digitaaliset sisällöt tehostavat markkinointia lisäämällä näkyvyyttä ja herättämällä kiinnostusta.

Olemme koonneet testauksistaja opeista yhteenvedon, joka toimii yrittäjän tukena omia virtuaalitoteutuksia suunnitellessa.

Lue koko julkaisu täältä.